After Sales Service Co-ordinator (stillingen er besat)

SH Group

Vi tilbyder dig
Har du ambitioner, som rækker ud over hvad du får indfriet i dit nuværende job? Kan du se dig selv være med til at støtte og organisere service af marine-/offshoreudstyr fra start til slut? Og trives du med at være i en rolle, hvor du både skal samarbejde tæt med højt kvalificerede chefer og kolleger, og sikre tilfredse kunder? Så er det måske noget for dig at blive After Sales Service Co-ordinator hos SH Group?

SH Group A/S leverer innovative maskinløsninger og service til hele verden, og har en stor og voksende kundekreds, der omfatter betydende virksomheder indenfor offshore og marine branchen. Vi producerer og servicerer en lang række maskiner og udstyr, herunder SOLAS life-saving udstyr og vores egenudviklede XERVO life-saving systemer. I denne stilling får du mulighed for en hverdag med stor afveksling, hvor du kan bruge dine kommercielle og tekniske kompetencer, samtidig med at du skal sørge for et godt samarbejde med alle involverede.

Som After Sales Service Co-ordinator bliver du en nøgleperson i vores serviceafdeling. Du vil selvstændigt, og i samarbejde med projektledere, produktionen og resten af serviceafdelingen sikre, at udstyr hos vores kunder serviceres effektivt. Du kører en effektiv proces fra kundeforespørgsel - over vurdering, prissætning og logistisk forberedelse, til levering hos kunden. Du leverer ift. tidsplaner og deliverables, så projektlederne kan få det optimale grundlag for at styre processen i mål. I stillingen kan den rette kandidat udvikle sig til projektleder i vores serviceafdeling.

Lidt om dig som person
Du er drevet af at levere høj kvalitet i dit arbejde, og brænder for at levere den optimale service til tiden, uanset hvor i verden det er. Du går i detaljen, og bruger dine erfaringer fra branchen til, at beslutte de optimale løsninger, så både kunder og virksomheden er tilfredse med den tekniske og økonomiske løsning. Du trives med afveksling, og kan bevare overblikket, selvom det ikke lige er standardservice vi leverer, og selvom kundernes krav ofte er meget høje.

Du er struktureret, har et højt energiniveau, og har en god portion kommerciel tæft og overblik. Som person er du i besiddelse af en faglig stolthed og vindermentalitet, som får dig til at yde det ekstra der skal til, for at levere det absolut bedste resultat. Da vores kunder opererer i et miljø hvor nedetid er meget omkostningsfuldt, magter du både at agere hurtigt og være vedholdende. Har du indsigt i offshore og marine certificeringsregler, herunder MSC1206 og erfaring med klassifikationsselskaber, er det en stor fordel.

Din faglige baggrund er formodentlig som tekniker, og du har erfaring fra marine- og/eller offshorebranchen. Det er en fordel hvis du har en bred viden om hydraulisk udstyr og mekanisk konstruktion, og er vant til at tale med kunder. Endelig har du let ved at tilegne dig ny viden, og du formulerer dig ubesværet på engelsk i både skrift og tale, ligesom du er hurtig på tasterne.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

  • Koordinering og salg af servicering af dæksudstyr
  • Styring af logistik ifm. servicesager fra A til Z
  • Indhente priser fra leverandører og internt på produkter og ydelser
  • Kalkulation af tilbud vha. beregningsmatrix og give input til tidsplaner
  • Sende tilbud til kunden, og følge op, så vi får ordrerne i samarbejde med projektlederne
  • Følge detaljer til dørs, herunder også administrativ styring
  • Rådgivning og sparring med kunder og kolleger
  • Økonomisk ansvarlig for egne leverancer i projektet
  • Arbejdet vil primært være på virksomheden i DK

Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Tekniker, maskintekniker eller lignende, gerne med erfaring fra marine/offshore
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner internt og eksternt
  • Salgsminded tekniker, der har fokus på at fastholde langvarige forhold til kunderne
  • Erfaring med teknisk arbejde og service i den maritime/offshore branche
  • Godt kendskab til dæksudstyr, herunder life-saving systemer
  • Erfaring med at læse konstruktioner, 3D/2D tegning på GA niveau, funktionsbeskrivelser osv.
  • Gode administrative og logistikstyringsevner
  • Erfaring med at arbejde med brancherelevante klassifikationsselskaber/certificeringer
  • Erfaring med informationsindsamling internt og eksternt
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunde
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Bruger af MS Office: Word, Excel, PowerPoint og gerne projektledelsesværktøjer
  • Bruger af ERP, gerne AX-2012

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

For yderligere oplysninger kontakt vores organisationskonsulent Proces Support A/S - Per Schorling på telefon 2332 5825. Ansøgning mrk. ” After Sales Service Co-ordinator – SH Group”, sendes til Proces Support A/S - Per Schorling per e-mail på <link>job@processupport.dk.

Download jobopslaget <link file:664 download>her 

Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtale løbende, og besætter stillingen, når vi har fundet den rette. Så skynd dig at søge, hvis du er interesseret.
Alle ansøgninger behandles 100% fortroligt.


SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske og mekaniske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.

SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 250 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. maskinproduktion selv.