Servicetekniker til Jylland (stillingen er besat)

Leica Geosystems A/S

Servicetekniker til Jylland
- som trives i tæt samarbejde med entreprenørkunder


Leica Geosystems leverer højteknologisk maskinstyring til den danske bygge- og anlægssektor. Maskinstyring er teknisk avanceret udstyr, som vi har udviklet til driftssikre produkter og løsninger. Vi har opbygget et godt navn i branchen som anerkendt kvalitetsleverandør, og oplever en stigende ordreindgang.

Derfor søger vi til daglig montering og servicering af vores maskinstyringssystemer en teknisk interesseret og fleksibel servicetekniker. Efter grundig oplæring vil du, som vores nye servicetekniker installere og servicere vores maskinstyringssystemer i hele landet, men primært i Jylland.

Lidt om dig som person
Den ideelle kandidat har minimum 3 års dokumenteret teknisk viden om og praktisk erfaring med entreprenør-maskiner. Du kender til entreprenørbranchen og er forberedt på lange arbejdsdage. Du skal være i stand til at arbejde og løse problemer selvstændig, og hurtigt kunne sætte dig ind i nye problemstillinger. Hvis du har undervisningserfaring er det en stor fordel. Din uddannelsesmæssige baggrund er enten landbrugs- eller entreprenørmaskinmekaniker, eller også arbejder du i dag som maskinfører.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

  • Installation og service af maskinstyringssystemer til hovedsagligt gravemaskiner, dozere og gradere
  • Fejlfinding og reparation af maskinstyringssystemer
  • Træning af kunder i brugen af systemer
  • Telefonsupport af kunder

Vores forventninger til dig er bl.a. at

  • Du har en struktureret og velorganiseret måde at arbejde på
  • Du har et højt drive og selvstændighed, da du ofte er ude at køre og besøge kunder
  • Du som servicetekniker er vant til at yde den bedste service til kunderne, bl.a. ved at forstå eller kunne sætte dig ind i kundernes behov
  • At du har kendskab til IT og at du anvender en PC med største naturlighed
  • At du har god forståelse for engelsk i skrift og i tale

Hvis du er den rette person, kan du forvente at indgå i et team af dygtige kollegaer, der hjælper og bakker hinanden op i det daglige. Det vil være en fordel, hvis du har bopæl i Midt-/Østjylland, idet du primært vil køre ud fra din hjemmeadresse og mange af vores kunder er beliggende i dette område. Vi tilbyder naturligvis værkstedsbil, PC/mobil og relevant værktøj. Pension og sundhedssikring er en del af ansættelsespakken.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores organisationskonsulent Proces Support A/S - Per Schorling - på telefon 2332 5825.
Ansøgning mrk. ”Servicetekniker – Leica Geosystems”, sendes til Proces Support A/S som pdf per e-mail på <link>job@processupport.dk

Ansøgningsfrist: 28. februar 2016.
Alle ansøgninger behandles fortroligt.
<link file:579 _blank download>Download jobopslaget her

Download brochure her <link http: bit.ly>bit.ly/1Ee84EB
Se en video om brugen af vores udstyr her <link http: bit.ly>bit.ly/1KHO0HH

With its advanced technology, Leica Geosystems has been revolutionizing the world of measurement and surveying for nearly 200 years. Part of Hexagon, a leading global provider of integrated design, measurement and visualization technologies, Leica Geosystems has established itself as a leader in the machine control technology market, providing innovative solutions to the construction industry on a global basis. In Denmark we are based in Odense. More information on: <link http: www.leica-geosystems.com>www.leica-geosystems.com

Leica Geosystems Machine Control provides durable, high-quality products to increase the efficiency of construction operations. Customers all over the world benefit from sophisticated solutions to use advanced technology, improve accuracy and reduce operating costs. As a leading industry provider, Leica Geosystems Machine Control offers a comprehensive end-to-end service from initial consultation and evaluation through to installation, training and support for the widest range of machine control and positioning applications. Regardless the machine type, model or brand our customers use, we are committed to delivering best-in class products, comprehensive solutions and exceptional customer service for your needs — anytime, anywhere.